وقت تنهايي...

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">

ساعت فلش
وقت تنهايي...
نوشته شده توسط : مهسا و رضا



هرشب وقتي تنها ميشم حس ميکنم پيش مني

          دوباره گريم ميگيره انگار تو آغوش مني

 روم نميشه نگات کنم وقتي که اشک تو چشمامه

           با اينکه نيستي پيش من انگار دستات تو دستامه

 بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم

           اشک تو چشام حلقه ميشه دوباره تنها ميشينم

 قول بده وقتي تنها ميشم بازم بياي کنار من

          شباي جمعه که مياد بياي سر مزار من

دوباره باز ياد تو شد زمزمه نبودنم

           ببين که عاقبت چي شد قصه با تو بودنم

 خاک سر مزار من نشوني از نبودنت

           دستاي نامردم شهر چرا ازم ربودنت

 به زير خاکم و هنوز نرفتي از خيال من

          غصه نخور ، سياه نپوش ، گريه نکن براي من

 ديگه فقط آرزومه بارون بباره رو تنم

           دوباره لحظه هاي سرد منو به باد رفتنم

 بارون ميباره و تو رو دوباره پيشم ميبينم

           اشک تو چشمام حلقه ميشه دوباره تنها مي شينم

 ديگه فقط ارزومه بارون بباره رو تنم

           رو سنگ قبرم بنويس تنها ترين تنها منم

رو سنگ قبرم بنويس.................... تنها ترين تنها منم
 

 





:: بازدید از این مطلب : 890
|
امتیاز مطلب : 418
|
تعداد امتیازدهندگان : 135
|
مجموع امتیاز : 135
تاریخ انتشار : 9 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما